Dagelijks onderhoud

Bij dagelijks onderhoud is het van belang dat er snel en efficiënt gewerkt wordt. Tevredenheid bij de huurder (en daarmee verhuurder) is voor ons van het grootste belang. Doordat we planning, contacten en de afhandeling binnen één systeem integreren en aan elkaar koppelen, zijn wij in staat om de openstaande acties zo snel mogelijk af te handelen conform de afgesproken SLA (Service Level Agreement). Uiteraard worden spoedopdrachten per direct opgepakt en opgelost.

Waar technische klachten ontstaan, handelen we deze snel en oplossingsgericht af. Onze ervaren en allround vakmannen beschikken allemaal over een volledig ingerichte bus, met de benodigde dagelijkse materialen. Daarnaast werken we binnen ons digitale Bouwworks systeem, waardoor we nog sneller kunnen communiceren en schakelen. Hiermee besparen we tijd en kosten. Wij streven er op deze manier naar om u als opdrachtgever zoveel mogelijk te ontzorgen. Dit doen we door het dagelijks onderhoud in samenwerking met de woningcorporatie / VvE zo LEAN (efficiënt) mogelijk te laten verlopen. 

Onderhoud Service Spectrum kan uw organisatie op verschillende manieren ondersteunen in het dagelijkse onderhoud. Zo kunnen wij uw opdracht uitvoeren op basis van regie (nacalculatie) of aan de hand van vaste prijzen per opdracht. Een vaste prijs werkt efficiënter en u komt niet voor onverwachte kosten te staan. U kunt uw opdracht snel en eenvoudig aan ons doorgeven per e-mail, opdrachtbon of rechtstreeks via onze digitale webportalen. Daarnaast kunnen we – indien gewenst - klachten en de bijbehorende planning rechtstreeks met de huurder communiceren. Onze afdeling Klachtenafhandeling neemt de klacht aan in naam van uw organisatie, wat de huurder een vertrouwd gevoel geeft. Op deze manier besparen we tijd en houden we de lijntjes kort.

vimeo-video-thumbnail

Bouwworks systeem

De huurdertevredenheid wordt bepaald door de snelheid en mate van correctheid waarmee wij een reparatieverzoek afhandelen. Door te werken met ons eigen softwaresysteem BouwWorks zijn wij in staat om onze vakmensen direct digitaal op pad te sturen. Zij zijn op deze manier altijd voorzien van de juiste realtime informatie. BouwWorks biedt ons daarnaast de mogelijkheid om de verschillende partijen via hun eigen portalen te informeren.

Telefoniste met planning - onderhoud service spectrum
overleg 2 - onderhoud service spectrum
spreekkamer 3 - onderhoud service spectrum

Referenties dagelijks onderhoud

Bij Dagelijks onderhoud staat een snel resultaat en de tevredenheid van huurder en verhuurder voorop. Hier ziet u enkele referenties van afgeronde projecten. Wij werken daarbij al jaren samen met onder andere woningcorporatie Beter Wonen en Viverion.

Scroll naar boven