Dagelijks onderhoud en WMO aanpassingen
Snel en efficiënt werken
Bij dagelijks onderhoud is snelle en efficiënte service essentieel. Tevredenheid van huurders en verhuurders staat voorop. Door onze integrale systeemaanpak van planning, contacten en afhandeling, handelen we openstaande acties snel af conform de SLA(service level agreement). Spoedopdrachten worden direct opgepakt en opgelost.
Oplossingsgerichte klachtenafhandeling
Technische klachten worden snel en oplossingsgericht afgehandeld. Onze vakmannen zijn allround en werken vanuit volledig ingerichte bussen met dagelijkse materialen. Met ons digitale Bouwworks systeem communiceren en schakelen we sneller, wat tijd en kosten bespaart.
Ondersteuning op maat
Onderhoud Service Spectrum ondersteunt uw organisatie met dagelijks onderhoud op regiebasis of met vaste prijzen per opdracht. Vaste prijzen voorkomen onverwachte kosten. Opdrachten kunnen eenvoudig via e-mail, opdrachtbon of onze digitale portalen worden doorgegeven. Desgewenst communiceren wij rechtstreeks met de huurders. Onze klantenservice-afdeling handelt dan vragen en verzoeken af in naam van uw organisatie. Zo kunnen we tijd besparen en houden we de lijntjes kort.
Bouwworks systeem
De huurdertevredenheid wordt bepaald door de snelheid en mate van correctheid waarmee wij een reparatieverzoek afhandelen. Door te werken met ons eigen softwaresysteem BouwWorks zijn wij in staat om onze vakmensen direct digitaal op pad te sturen. Zij zijn op deze manier altijd voorzien van de juiste realtime informatie. BouwWorks biedt ons daarnaast de mogelijkheid om de verschillende partijen via hun eigen portalen te informeren.